Volonteri PETA-e zacementirali su svoja stopala u betonske blokove i blokirali prilaz i prolaz u Starbucksovu trgovinu u Nashvilleu dok su nosili majice s natpisom poput “Nije tvoja mama, nije tvoje mlijeko”.
80 centi nadoplata – 6 kuna?
Jutarnja šalica okrutnosti? Ne hvala! Zadnje što etični potrošači žele u svojoj kavi je kravlje mlijeko — proizvod mliječne industrije, koja nasilno oplođuje krave, otima mlade krave od njihovih majki i tretira majke krave kao mljekomate – prenose volonteri iz PETA-e.
Vegani, ekolozi, ljudi s intolerancijom na laktozu i drugi konzumenti kažu ne mliječnim proizvodima koji su loši za ljudsko zdravlje, okoliš, a ponajviše za krave. Moć Starbucksa, koji samo u SAD-u dnevno proda gotovo 4 milijuna napitaka od kave, može pomoći okrenuti plimu protiv velikih mljekara. No unatoč uključivanju veganskih pića u svoj jelovnik, lanac još uvijek naplaćuje do 80 centi više za kavu s mlijekom od soje, kokosa, badema ili zobi u usporedbi sa kravljim mlijekom.
View this post on Instagram
Čudna politika Starbucksa
Bivši izvršni direktor Starbucksa Kevin Johnson priznao je da je kravlje mlijeko najveći izvor emisije ugljičnog dioksida te je potvrdio da su veganska mlijeka “veliki dio rješenja” u smanjenju ugljičnog otiska —pa zašto Starbucks odvraća kupce od kupovine mlijeka prihvatljivih za klimu i životinje dodatnim naplatama?
Sve dok Starbucks ne prestane dodatno naplaćivati biljnomlijeko, PETA će nastaviti stvarati pritisak na tvrtku organiziranjem strastvenih demonstracija, guranjem intenzivne kampanje na društvenim mrežama našim milijunima pratitelja i pozivajući svoje kupce da se okane mliječnih proizvoda. Pridružite se PETA-i i stotinama tisuća ljubaznih potrošača u pozivu tvrtki da odustane od poskupljenja veganskog mlijeka klikom i potpisom na ovom linku .
Podsjećamo, Paul McCartney je već napao Starbucks zbog nadoplate za biljna mlijeka…